مقالات تخصصی وب

به Gutenberg (گوتنبرگ) ادیتور جدید وردپرس سلام کنید

به زودی ادیتور جدیدی با نام Gutenberg   و با نام فارسی گوتنبرگ توسط وردپرس منتشر خواهد شد ، که در حال حاضر به صورت افزونه و برای تست اولیه منتشر شده است . در ادامه به آشنایی با این افزونه می پردازیم

ویرایشگر جدید وردپرس که به نام گوتنبرگ نام گذاری شده یک تجربه ی جدید و لذت بخش برای وبلاگ نویسی و ایجاد نوشته های جذاب و همچنین با استفاده از المان های متنوع را فراهم کرده . تجربه ی انعطاف پذیری و ایجاد بلوک های آماده از طریق درگ کردن از جمله امکانات این ادیتور جذاب هست

با بهترین دوستان جدیدتان، Blocks آشنا شوید

بلوک ابزار جدیدی برای ایجاد محتوای جذاب است. با بلوک، می توانید محتویات چند رسانه ای را با اطلاعات فنی بسیار کمی وارد و مرتب کنید. به جای استفاده از کد سفارشی، می توانید یک بلوک را اضافه کنید و روی محتوای خود تمرکز کنید.

گوتنبرگ

بدون داشتن یک توسعه دهنده متخصص، می توانید پست های سفارشی و صفحات خود را ایجاد کنید. در اینجا یک انتخاب از بلوک های پیش فرض گوتنبرگ وجود دارد:

گوتنبرگ

سازنده خود باشید

یک بلوک واحد بسیار قابل اعتماد، واضح و مشخص است. کشف انعطاف پذیری برای استفاده از رسانه ها و محتویات، در کنار آن، به وسیله دید شما هدایت می شود.

 Gutenberg

Gutenberg در حال حاضر به عنوان یک پلاگین در دسترس است و در نسخه  5 وردپرس پیاده سازی خواهد شد .  برای اینکه زودتر از همه از این افزونه استفاده کنید می توانید از لینک زیر افزونه را دانلود کنید. 

دریافت ادیتور جدید وردپرس

لطفا به این مطلب امتیاز بدهید!
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *